A MarketingTanfolyam.hu domain ELADÓ (10 éves domain, Google 'marketing tanfolyam' keresésre második hely)
Komoly érdeklődő ajánlatát várom a 06 20 312 8472 telefonszámon.

Nagyszerű marketing döntések születhetnek a konyhaasztal mellett is

| Marketing, Marketing-tervezés

Ön minden bizonnyal nagyon jól ismeri az iparágat, amelyben vállalkozása dolgozik. Ez így is van rendjén, mert enélkül nehéz lenne bármit is eladnia.

Ennek ellenére én azt merem mondani, hogy NEM az irodájában vagy a marketing vezetőjénél vannak a legjobb marketing információk.

Legyen óvatos a ráérzéssel!

Ne bízzon vakon az ösztöneiben, ne hozzon döntéseket addig, amíg nem ismerte meg a piacát!

Ne bízzon kétkedés nélkül azokban az információkban, amelyeket az irodában vagy belső megbeszéléseken vagy akár otthon tárnak fel. Azt nem állítom, hogy Önnek egy marketing-kutató részlegre van szüksége, de azt igen, hogy egy gyors és olcsó piackutatásra igeni s szüksége van!

Nagyszerű marketing döntések születhetnek akár a konyhaasztal mellett is. Könnyen előfordulhat, hogy otthon, vacsora után bukkan fel egy olyan vállalkozási ötlet vagy termékfejlesztési ötlet, amivel – pestiesen szólva – “nagyon beletenyerel a közepébe” – de ez leginkább a szerencsejáték kategóriája.

A szerencsejátékkal pedig az a baj, hogy bizonytalan – és van egy olyan gond is vele, hogy valamiért a rosszabb eredményt mindig könnyebb reprodukálni, mint a jót…

A 66 pontos kérdőív

Az amerikai Harvey Mackay saját cégében 66 pontos kérdőívet készíttet minden egyes ügyfeléről. Mikor egy új ügyfél tűnik fel, kiküldik a cég egyik üzletkötőjét, aki egy beszélgetés után kitölt egy kérdőívet a vevő válaszai alapján.

Ez a kérdőív a megszokott kérdéseken felül olyan szokatlan kérdéseket is tartalmaz, mint „Melyik a kedvenc sportja?” vagy „Feleségének/férjének mi a hobbija?”
Mit gondol, bejött nekik ez a kérdőív-dolog?

Úgy gondolom igen, mert a cég jelenleg hetente 25 millió borítékot gyárt le az ügyfeleinek…

Ez egy tengerentúli példa – de működik itthon is?

A kérdés jogos: egészen másként kezelik a vásárolóikat az amerikai cégek, mint az európaiak. A mi kultúránkban szokatlan lenne, ha egy cég ilyen bizalmaskodó kérdéseket tenne fel az ügyfeleinek.

Valószínűleg Önnek nincs szüksége ilyen részletes kérdőívre ahhoz, hogy jobban megismerje a vevőit. Ön 66 pontos kérdőív nélkül is nagyot léphet előre!

JELENTKEZZEN a Marketing Tervezési Tanfolyamra!

Jelentkezzen most és tanulja meg, hogyan gondoskodhat arról, hogy az új vevők folyamatosan érkezzenek és a régi vevők újra vásároljanak.

ingyenes MARKETING TERVEZÉSI TANFOLYAM
Vezetéknév:
Keresztnév: *
E-mail cím: *

FONTOS: a Marketing Tervezési Tanfolyammal sokat dolgoztunk és szeretnénk azokhoz a vállalkozókhoz eljuttani, akiknek valóban szüksége van rá – ezért a komolytalan nevekkel indított feliratkozásokat töröljük.

Unalmas jogi szöveg: A MarketingTanfolyam.hu weboldalán indított önkéntes feliratkozás a feliratkozási feltételek elfogadását is jelenti egyben. Az e-mail tanfolyamokra való jelentkezéssel egyidejűleg hozzájárulását adja, hogy ettől a weboldaltól (esetlegesen akár reklámot is tartalmazó) elektronikus levelet fogadjon, valamint kijelenti, hogy az Ön által megadott e-mail cím céges használatú. A feliratkozáskor kapott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át. A feliratkozás bármikor egy kattintással megszüntethető a levelek alján található link segítségével.

Önnek is van véleménye? Mondja el!