A MarketingTanfolyam.hu domain ELADÓ (10 éves domain, Google 'marketing tanfolyam' keresésre második hely)
Komoly érdeklődő ajánlatát várom a 06 20 312 8472 telefonszámon.

Az Ön cége is bűnös Mekk-mester marketing bűntettében?

| Marketing, Marketing-tervezés, Pozícionálás

Azoknak a cégeknek, akik mindenkinek el akarnak adni, rengeteg olyan problémájuk van, amelyektől egycsapásra megszabadulhatnának. Ehhez azonban el kell engedniük azt a szemléletet, hogy “nekünk mindenhol vannak potenciális vevőink.”

Takarítani mindenhol kell..

Azok a vállalatok, akik megengedhetik maguknak ezt a szemléletet, százmilliókat költenek évente a marketingjükre. Amíg az Ön vállalkozása nem tart itt, felejtse el ezt a szemléletet.

Egyszer egy takarítószerekkel kereskedő cég vezetőjével beszélgettem és megkérdeztem kiknek szeretnének eladni, kiket tartanak a potenciális vevőiknek.

Először a cégvezető meglepődött a kérdésemen – szerintem azt gondolta teljesen őrült vagyok, hogy ilyet kérdezek tőle. Aztán túllépett a csodálkozáson és ezt mondta: “Hát…mindenkit…mert takarítani mindenhol kell, nem?”.

Lehet, hogy takarítani majdnem mindenhol kell (bár szerintem vannak olyan agglegények, akik vitatkoznának ezzel), de nem hiszem, hogy bármely cégvezető szeretné magának azokat a fejfájásokat, amelyekre akkor tehet szert, ha mindenkinek el akar adni.

Azok a cégek, akik mindenkinek el akarnak adni, bizony komoly bajban vannak.

Ez csak egy rövid probléma-lista…

Ön mindenkinek el akar adni? Akkor íme egy rövid probléma-lista, ami talán elveszi a kedvét ettől!
1. Nehéz, szinte lehetetlen igazán hatásos reklámszövegeket írni
2. Folyamatos árharc, küzdelem a konkurens cégek áraival
3. Sok problémás, alkudozó vevő
4. Médiaválasztási gondok
5. Veszteséges reklámkampányok

Mit kell tennie, hogy megmeneküljön mindezektől a gondoktól?

Tanuljon meg elengedni

Aki sokat markol keveset fog. Aki sokat markol, az nagyon drágán szinte semmit sem fog. Bármely piac 0,01%-ának megszerzése nem túl bíztató kilátás.

Márpedig egy átlagos hazai kisvállalkozás marketing keretéből ritkán futja többre. A megoldás: merjen elengedni!

Tanuljon meg elengedni.

Engedje el ezt a nézetet: nekem mindenki a célpiacom, nekem mindenkinek el kell adnom a termékemet, szolgáltatásomat. Mondjon le a “mindenkiről”, és próbáljon inkább egy ennél jóval kisebb közönséghez szólni.

Ha Ön eddig mindenkinek takarítószert akart eladni, akkor próbálja ki, mi történik, ha ezentúl csak a budapesti szállodáknak akar eladni. Nagy pénzt csak akkor kereshet, ha megtanulja elengedni a “mindenki”-t.

JELENTKEZZEN a Marketing Tervezési Tanfolyamra!

Jelentkezzen most és tanulja meg, hogyan gondoskodhat arról, hogy az új vevők folyamatosan érkezzenek és a régi vevők újra vásároljanak.

ingyenes MARKETING TERVEZÉSI TANFOLYAM
Vezetéknév:
Keresztnév: *
E-mail cím: *

FONTOS: a Marketing Tervezési Tanfolyammal sokat dolgoztunk és szeretnénk azokhoz a vállalkozókhoz eljuttani, akiknek valóban szüksége van rá – ezért a komolytalan nevekkel indított feliratkozásokat töröljük.

Unalmas jogi szöveg: A MarketingTanfolyam.hu weboldalán indított önkéntes feliratkozás a feliratkozási feltételek elfogadását is jelenti egyben. Az e-mail tanfolyamokra való jelentkezéssel egyidejűleg hozzájárulását adja, hogy ettől a weboldaltól (esetlegesen akár reklámot is tartalmazó) elektronikus levelet fogadjon, valamint kijelenti, hogy az Ön által megadott e-mail cím céges használatú. A feliratkozáskor kapott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át. A feliratkozás bármikor egy kattintással megszüntethető a levelek alján található link segítségével.

Hozzászólások (1)

Önnek is van véleménye? Mondja el!